Avatar billede dipsen Nybegynder
26. oktober 2000 - 17:21 Der er 1 løsning

MSChart seriøse links

Hej

Jeg har forgæves ledet efter seriøse links til MSChart, selv msdn har ikke meget at sige om denne control.

Jeg skal bruge den i forbindelse med en visning af databaseforspørgelser via ADO.

Er der nogen der har nogle gode links ?

Mvh
David Ipsen
Avatar billede cstern Nybegynder
27. oktober 2000 - 09:09 #1
Hej David,

det mest seriøse du kan gøre er at købe Visual Basic Reference Library bøgerne - der er MSChart kontrollen udførligt dokumenteret. Desværre koster bøgerne 800+m. Det hele findes også på din MSDN CD, men det er nok mindre overskueligt

Jeg ved ikke om det hjælper dig meget...