Avatar billede bredgade Nybegynder
14. januar 2003 - 13:16 Der er 3 kommentarer

Partnere Søges

Jeg har fundet en ide der skal udvikles, i C++ og XML.
Jeg har selv forstand på C++ og det forretningsmæssige aspekt.
Markedet produktet skal sælges til er enormt stort, og jeg mener at der er basis for at holde en sund økonomi i det.
Interesseret?
Så skriv til 26101978@worldonline.dk og fortæl lidt om dig selv og dine kundskaber og hvad du vil kunne bidrage med.
Kun seriøse henvendelser tak.
Avatar billede Chewie Novice
14. januar 2003 - 13:22 #1
prøv evt. også at oprette dit spm her www.startfirma.dk
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. januar 2003 - 15:17 #2
vi kan godt udvikle i C++  og XML på alle platforme, men hvad er produktet, hvilket marked tænker du på? Og hvordan vil du konkurrere med stor, udenlandske firmaer?
Avatar billede bredgade Nybegynder
14. januar 2003 - 21:02 #3
chewie: Det vil jeg gøre, tak for hjælpen.

theprofessor: Markedet er alle virksomheder der har mindst en server.
Jeg vil konkurrere imod de andre firmaer, ved at diffentiere mig på forskellige parametre som pris, kvalitet, bedre og større funktionalitet og skalarbarhed.

Produktet kan jeg ikke lige nævne så meget om her, da jeg jo selvfølgelig ikke vil have andre til at tage ideen.

Hvis du sender en mail til mig, med en lidt større beskrivelse af hvad du kan og hvad du har lavet. Samt dit forslag til hvad du kan bidrage med.
Evt. Havde du tænkt dig at være partner og tage del i over/under skud eller havde du forestillet dig at være en lønnet medarbejder.