Avatar billede outplug Nybegynder
26. oktober 2000 - 17:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan i hjælpe med et design.

Hey..

    Jeg står og angler et fedt design, så hvis du vil må du meget gerne hjælp mig med det. Jeg bruger FrontPage 2000. Og der står 200 point på højkant.

        Mvh Outplug (Søren)
Avatar billede outplug Nybegynder
26. oktober 2000 - 17:03 #1
Ups... Jeg mangler ikke angler :)
Avatar billede enlize Nybegynder
26. oktober 2000 - 17:19 #2
Prøv dette link: http://www.cwd.dk/
Det skulle gerne give lidt inspiration. Der er en masse link til en masse sider med et flot grafisk design.
Avatar billede tifunited Nybegynder
29. oktober 2000 - 02:53 #3
Jeg kunne godt lave et til dig, men points ville ikke lige være den rette betaling :)

Prøv
http://www.freestuffcenter.com/
der finder du en masse rigtigt gode links,
til næsten alt hvad du skal bruge
Avatar billede proboss Nybegynder
02. november 2000 - 01:46 #4
hvad er det du vil lave kan du forklare det lidt nærmere end et fedt design. så kan jeg da prøve at hjælpe dig
Avatar billede outplug Nybegynder
02. november 2000 - 15:17 #5
Det er lidt svært at forklare synes jeg, men det skal være nemt at overskue... Jeg ved det sgu ikke helt! Jeg må lige vænne tilbage når jeg finder ud af noget.
Avatar billede proboss Nybegynder
02. november 2000 - 16:05 #6
det du skal tænke på er hvem skal siden hendvende sig til hvad skal den indholde osv.
men duer altid velkommen
Avatar billede outplug Nybegynder
02. november 2000 - 21:33 #7
Okay, det er da i det mindste rart at vide i er der, hvis der er noget man mangler. :)
Avatar billede vanilla Nybegynder
13. november 2000 - 13:37 #8
Jeg kan godt prøve at lave en test-side til dig men der går et par dage jeg er lige igang med 3 andre sider

mail mig på: djvanilla@sol.dk

-=Vanilla=-
Avatar billede uah Nybegynder
19. marts 2001 - 12:49 #9
jeg vil da gerne hjælpe dig men før det må du lige se om du kan bruge min hjælp jo. ;]
du kan se nogoet jeg har designet på  http://www.uah.subnet.dk/
eller er det helt fint med mig for jeg har ikke noget at lave lige for tiden.
du kan maile mig på uah@sol.dk

/U A H
Avatar billede sky-net Nybegynder
11. juni 2001 - 15:49 #10
skal det være billeder