Avatar billede zara-maria Nybegynder
13. januar 2003 - 23:39 Der er 7 kommentarer

nokia 3410 er død.

min 3 mdr gamle nokia 3410 løb tør for strøm, så jeg satte opladeren til... havde travlt så jeg tog opladeren fra igen inden den var fuldt opladet, og ville tænde telefonen, men fik kun sort skærm... hvorefter jeg heller ikke kunne SLUKKE telefonen... Derfor tog jeg batteriet ud, og nu kan den ikke en sk.. Batteriet kan lave sort skærm i en anden telefon, men andre batterier kan intet i min telefon... har virkelig brug for hjælp, kan dårligt trække vejret uden mobil i hånden :-)
Avatar billede esoulman Nybegynder
13. januar 2003 - 23:39 #1
Smut ind til forhandleren og få den repareret under garantien.
Avatar billede zara-maria Nybegynder
13. januar 2003 - 23:41 #2
hvis det ikke var fordi det er en bilka telefon... de sender til reperation 3 gange inden de overvejer at bytte, imens kan jeg evt. låne en ericson 1018... *GG*
Avatar billede esoulman Nybegynder
13. januar 2003 - 23:42 #3
Hvad havde du forestillet dig vi skulle kunne hjælpe dig med.. ?
"Jo, men du kan da lige trykke en hemmelig nokia kode og så virker din fon og batteri igen.." - nej, vel? ;o)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
13. januar 2003 - 23:43 #4
esoulman>*LOL*
det er helt klart en garantisag
Avatar billede zara-maria Nybegynder
13. januar 2003 - 23:47 #5
måske: kan være en løs forbindelse der eller der, det gamle trick med fryseren virker, et eller andet.. havde jeg selv haft et rimeligt bud var jeg sq da ikke endt her...
Ligemeget... hitter ud af det:)
Avatar billede fcs Novice
14. januar 2003 - 14:05 #6
Spørgsmålet flyttet til den rigtige kategori ;-)

FCS/Coadmin
Avatar billede freefrag Nybegynder
11. maj 2003 - 20:58 #7
får den lavet min ven