Avatar billede koldstar Nybegynder
13. januar 2003 - 22:08 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

mailhotel

hej, jeg vil høre om der er nogen der ved hvor man kan oprette et billigt og godt mailhotel.

Det skal være lidt i stil med postby.dk, men det skal være muligt at oprette ubegrænsede e-mailadresser.
Brugerne skal have mulighed for at oprette sig selv. via et script.
Jeg har også kigget på jay.net, men deres webmail er på engelsk, og det må den ikke være...

håber i kan hjælpe
Avatar billede tlunde Nybegynder
13. januar 2003 - 22:10 #1
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. januar 2003 - 22:11 #2
Skal det være så du køber eks. mail.dk også et mailhotel, hvor du tilbyder noget a la postby.dk eller skal det bare være et alm. mailhotel?
Avatar billede koldstar Nybegynder
13. januar 2003 - 22:16 #3
alm mailhotel

jeg er allerede webhotelkunde hos wannafind, og deres løsning er ok.

det eneste problem er at jeg ikke kan lave så brugerne kan oprette sig selv, da man skal være logget ind som admin for at kunne oprette e-mail-konti
Avatar billede entertainer Nybegynder
13. januar 2003 - 22:17 #4
Find et passende mailhotel på www.webhostpriser.dk
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. januar 2003 - 22:17 #5
Avatar billede koldstar Nybegynder
13. januar 2003 - 22:18 #6
cliche og freepaq har jeg også webhoteller hos. det eneste problem er ligesom med wannafind, at jeg selv skal oprette e-mailadresserne
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. januar 2003 - 22:21 #7
koldstar >> Nu kan jeg ikke lige huske adressen men via en internet service og din udbyder kan du lave sådan at dine brugere også kan oprette mails, hvis det er det du mener?
Avatar billede bacardil Nybegynder
13. januar 2003 - 22:21 #8
Har aldrig set nogen steder hvor brugeren selv kan logge ind og oprette sig uden at der er lavet et script i eks. PHP til det.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. januar 2003 - 22:24 #9
hehe det var postby.dk som du jo selv henviser til, jeg tænke på.

Når du har et domæne tilmelder du dig postby's "Eget posthus":

"du bestemmer selv, om andre skal have lov til at oprette postkasser hos dig, eller det bare er "helt privat" "
Avatar billede koldstar Nybegynder
13. januar 2003 - 22:28 #10
jakobclausen > ja, det har jeg set. og der kan jeg også sagtens selv lave et script som oprettet brugeren direkte. Men de tilbyder kun 1 mb plads pr bruger samt 20 e-mail adresser.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. januar 2003 - 22:42 #11
koldstar >> Hvis din udbyder tilbyder dig alt det plads og de emailadresser du ønsker som f.esk. freepaq.dk gør, tror du så ikke at man kunne få postby.dk til at tilbyde det også. Jeg mener det burde jo ikke betyde så meget for dem, hvis bare udbyderen tilbyder det
Avatar billede koldstar Nybegynder
13. januar 2003 - 22:48 #12
jakobclausen, tjoo, men jeg skal jo flyttes over til deres mailserver, og så bruger jeg jo deres plads
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
14. januar 2003 - 00:00 #13
jakobclausen: tro at begræsningen ligger i at de ikke ville havde vildt meget trafik, på deres mail server.
Avatar billede koldstar Nybegynder
15. januar 2003 - 17:08 #14
jeg har fundet en middel løsning.
gullestrupnet.dk tilbyder at oprette mine brugere på et fast tidspunkt en gang i døgnet.

tlunde får pointene, da det faktisk var via hans link at jeg fandt tilbudet.... selvom det er lidt nemme point... :o)
Avatar billede rst Nybegynder
26. maj 2003 - 11:46 #15
Det er på dansk, du skal bare ændre dine settings. administration, personal info, language (vælg danish). VUPTI

Domaine håndterings interfacet er rigtig blæret.

Held og lykke
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. maj 2003 - 11:53 #16
rst >> Hvor henne?
Avatar billede rst Nybegynder
26. maj 2003 - 12:08 #17
jeg går ud fra det er domain håndtering du ikke kan finde?.

Opret et intranet, og gå ind i det (så er du administrator).
Tryk på : intranet (top baren)/aktuelle intranet (Det du har oprettede)/application rights/members/

Så skulle det være et billede af de medlemmer som er i intranettet:

Find det member du ønsker at redigere, og tryk på Alternate Email(s) (til vestre fra delete member)..

Ved ikke om du skal være pro bruger for at bruge denne feature? ..
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. maj 2003 - 12:09 #18
rst >> Nej jeg tænker på hvilken side det er du er inde på
Avatar billede rst Nybegynder
26. maj 2003 - 12:11 #19
ahh www.jay.net :D