Avatar billede kksr-csr Nybegynder
13. januar 2003 - 21:08 Der er 6 kommentarer

USB flash menory disk

Hej.

Jeg har netop købt en 64 MB flashmemorydisk, og forsøger nu at få adgang til den. Jeg har WIN XP, har tilsluttet disken til USB porten. Jeg kan se indholdet af disken, men PC'en går ned når jeg forsøger at gemme eller få nogen anden kontakt med drevet.
ar nogle et bud på det...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. januar 2003 - 21:10 #1
Har du tjekket at disken ikke er skrivebeskyttet?
Avatar billede kksr-csr Nybegynder
13. januar 2003 - 21:14 #2
Hvordan ser man om den er skrivebeskyttet? Der er ingen synlig switch på selve disken.!!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. januar 2003 - 21:16 #3
Hvilket mærke er det?

På min sidder der en lille knap på siden som man kan "skyde" til den ene side og diske er slåt op.
Avatar billede kksr-csr Nybegynder
13. januar 2003 - 21:20 #4
Det er et mærke der hedder e-disk, og der står også i manualen at man skal se om switchen er ok, men der er ingen synlig switch nogen steder. ( overfladen er fuldstændig glat, så den burde ikke være til at overse hvis den var der)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. januar 2003 - 21:39 #5
Det lyder da mærkelig især når der står sådan i manualen.

Min computer voldede også lidt problemer fordi jeg prøvede at åbne den, men den var lukket.
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2004 - 20:37 #6
lukketid..... ???