Avatar billede tangveje Nybegynder
13. januar 2003 - 19:36 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Er denne lovlig (ophavsret)

Hey, jeg sidder og roder lidt med et lille projekt jeg personligt finder ganske interessant og nyttigt som webdesigner. Desværre er jeg pludselig blevet i tvivl om hvorvidt den egentlig er lovlig. I kan se den her :

www.tangveje.dk/webclean/

Mine bekymringer går på at den jo reelt set "laver om på" den oprindelige side, og der er jo ingen der siger at folk kun vil bruge den på deres egen side, kan jeg jo ikke kontrollere på nogen måde.

Håber nogen kan berolige mig, ønsker bare ikke at have den liggende hvis den anses for ulovlig.
Avatar billede a1a1 Novice
13. januar 2003 - 19:41 #1
det kan der vel ikke være noget ulovligt i, man kan jo på en måde bare kalde det for en skod browser :o)

;)
Avatar billede a1a1 Novice
13. januar 2003 - 19:41 #2
det er bare syndt at linksne ikke virker på siden, men ellers er det da en sjov ide
Avatar billede tangveje Nybegynder
13. januar 2003 - 19:43 #3
a1 > HeHe :) Tja, men alligevel, vil bare være sikker

Og omkring links er det en af de ting jeg regner med at få ordnet... Der er en del fejl jeg dog vil have ordnet først
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. januar 2003 - 21:03 #4
efter 5 minutter er der stadig intet at se. (netscape 7)
får iandre en side?
Avatar billede tangveje Nybegynder
13. januar 2003 - 21:06 #5
Jeg får fint en side... Mozilla 1.0

Men har bl.a. lidt problemer med mail serveren (lader til at være nede), så det er muligt det er server-problemer
Avatar billede tangveje Nybegynder
13. januar 2003 - 21:09 #6
Næe vent lidt... Hvis mener efter at have sendt formularen får jeg heller intet... Men den virkede for kort tid siden, og har ikke ændret noget, så ved ikke hvad der er galt
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. januar 2003 - 22:57 #7
nu virkede den.
det er da en fed ide, og jeg ser ikke noget ulovligt i den. For at se de 'forvanskede' sider skal folk jo specifikt bede om det.
Det er heller ikke ulovligt at sælge brilleglas der forvansker det man se, bare tåbeligt at købe dem :-))
Avatar billede tangveje Nybegynder
13. januar 2003 - 23:22 #8
JakobA > Min host havde tilsyneladende problemer med routeren... Kan jo ske

Og det er rart at høre at folk ikke ser noget forkert i mit projekt, så kan jeg jo godt fortsætte med at finde de dumme fejl :)
Avatar billede hunteg Nybegynder
14. januar 2003 - 19:19 #9
d r ret sejt at man kan se hvordan ens sider(sider) ville se ud i "Gamle Dage).... :-)