Avatar billede lcj- Nybegynder
13. januar 2003 - 19:04 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

pakke program

jeg har en fil på 15.0 mb...
kan man ikke pakke den ned så den kan ligge på 3 disketter??
..
Avatar billede sunero Nybegynder
13. januar 2003 - 19:11 #1
Hvis det er en tekstfil er det måske muligt, ellers vil det nok ikke være muligt.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. januar 2003 - 19:12 #2
Hvilke filer drejer det sig om?

mp3'er er f.eks. allerede pakket så meget som de kan.. Det samme er gif og jpg f.eks.

Tekst filer kan man tilgengæld pakke meget. SÅ det kommer helt an på hvad du skal have pakket.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. januar 2003 - 19:13 #3
svar
Avatar billede lcj- Nybegynder
13. januar 2003 - 19:15 #4
det er et program...
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. januar 2003 - 19:16 #5
Men jeg synes at 15 mb til 4,2 mb lyder meget voldsomt, det er omkring 72 procent
Avatar billede sunero Nybegynder
13. januar 2003 - 19:17 #6
Så er det nok ikke muligt, da disse normalt ikke kan pakkes ret meget.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. januar 2003 - 19:17 #7
lcj- >> Et program er ofte også pakket en del, så jeg tror ikke det kan lade sig gøre
Avatar billede a1a1 Novice
13. januar 2003 - 19:27 #8
tjaaa, alt er relativt

hvis du komprimerer en webserver logfil på ca. 100 mb så fylder den bagefter 10 mb, med winzip og standard indstillinger....

men et program kan sikkert ikke pakkes så meget...

:)
Avatar billede torben.s Nybegynder
14. januar 2003 - 10:05 #9
det her program kan splitte filer op så du kan lægge dem på disketter.

http://www.padring.com/soft/Utilities/FileManagement/FileSplitterDeluxe.html
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
14. januar 2003 - 10:06 #10
Det er en god ide torben.s kommer med, men du skal så nok bruge lidt mere end 3 disketter til at løse det, da det er minimalt hvad man kan komprimere et program.