Avatar billede xorioz Nybegynder
13. januar 2003 - 18:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Leder efter en internet udbyder

Jeg står i den situation at jeg holder net træf og vil gerne leje en hurtig internetforbinelse i kun en wekend har spurt tdc men de havede ikke nogen løsning...

så jeg ville spørge jer om i kender til nogle internet udbydere der muligvis kan tilbyde denne form for service.

Har lige sent emails til Sonofon og Stofanet.

PS. ville være meget glad for oplysninger fra folk der selv har lånt internet i så korte perioder.
Avatar billede xorioz Nybegynder
13. januar 2003 - 18:08 #1
og det var så det vilde eksperten hvor folk svare med det samme :)

lol jeg er utolmodig i dag
Avatar billede xorioz Nybegynder
13. januar 2003 - 18:11 #2
skal bare bruge en lsite over internetudbydere så kontakre jeg den selv
Avatar billede xorioz Nybegynder
13. januar 2003 - 18:13 #3
liste :)
Avatar billede klinge Nybegynder
13. januar 2003 - 18:14 #4
Telia / sonofon / boomtown / cybercity / stofa og lidt flere jeg ikke kender..

:D
Avatar billede xorioz Nybegynder
13. januar 2003 - 20:40 #5
er der ikke nogen der har arfaring i sådan noget :)
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
13. januar 2003 - 20:53 #6
Det vil være urealistisk dyrt for dig kun for en weekend, med mindre der er noget net i forvejen eller at det er meget nemt at installere FWA antenne eller ligende.
Mail mig adressen, så vil jeg se om det er noget jeg/vi kan løse.