Avatar billede agentbob Nybegynder
26. oktober 2000 - 14:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

event driven marketing

Er der nogen, der har kendskab til en software applikation, der kan anvendes til at håndtere udsendelse af outbound marketing e-mails.

Applikationen skal kunne:

- Læse i en Oracle database, hvor e-mail adresserne er listet. Til hver adresse er det anført, hvilken e-mail skabelon, der skal anvendes.
- Opbygge e-mail templates, hvor der kan indflettes kundespecifikke oplysninger fra Oracle-databasen.
- Sætte en tag på de udsendte e-mails, så anvendelsen af dem kan trackes.

Udsendelsen af e-mails er en løbende aktivitet, og den skal derfor kunne automatiseres. Endvidere vil det være en fordel, hvis applikationen er brugervenlig, da den skal anvendes af marketingfolk :o)

Avatar billede tigerdyr Nybegynder
26. oktober 2000 - 22:40 #1
hmm...det er dyrt CRM legetøj du snakker om der :o)
Avatar billede agentbob Nybegynder
27. oktober 2000 - 09:59 #2
indeed - oracle har ikke rigtig selv et produkt til at løse opgaven - et alternativ er naturligvis noget skræddersyet som, man kan hælde en masse masse programmør timer i, men......

Jeg har kikket rundt efter andre løsninger - lige fra IBM til Download.com - men er ikke rigtig blevet klogere..
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
27. oktober 2000 - 22:22 #3
Det forstår jeg egentligt godt...jeg har selv samme ønsker (specielt efter som at ellers selv kommer til at programmere det til firmaet :o((, hvilket jeg ikke har ret stor lyst til)
Så jeg håber da at der er nogen der kender et alternativ!
Avatar billede agentbob Nybegynder
10. februar 2001 - 14:13 #4
Det skal lige nævnes at vi i mellemtiden har fundet et program fra Lyris der med lidt hjælp fra diverse scripts kan gøre arbejdet. Det er ikke perfect men det virker og ok priced. Hvis man har lyst til at betale omkring 8-50 øre pr. mail man sender ud kan Messagemedia\'s Unitymail anbefales - ufatteligt lækkert - MEN prisstrukturen er som Teledanmarks for 15 år siden (plus en DR licens oveni) - så......

Anyways - vil lukke spørgsmålet og give mig selv point\'ene :o)