Avatar billede toranaga Nybegynder
13. januar 2003 - 14:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Start af fil fra Mozilla?

Jeg har en maskine, som kører OS/2. På den er der installeret IBM Webbrowser (Mozilla 5) og Netscape 4.6.1.

Jeg har en startside med en masse links på. Et af de links virker ikke i Mozilla, men virker i Netscape. Jeg vil derfor gerne lave sådan at hvis man klikker på linket, så starter den Netscape med den pågældende side.

Man kan godt fra kommandopromt gøre dette ved at skrive "netscape www.jubii.dk" (der er en path til Netscape.exe).

Jeg har så forsøgt at lave linket til "netscape www.jubii.dk" og også prøvet "c:\netscape\program\netscape.exe" men der sker bare ingenting når man klikker på linket.

Jeg har også prøvet at lave en batch fil som skulle starte den, men så kommer Mozilla og spørger hvor jeg vil gemme filen.

Nogen forslag?
Avatar billede pawd Nybegynder
23. januar 2003 - 12:18 #1
Er det en "startside" du har liggende lokalt ?
Avatar billede toranaga Nybegynder
23. januar 2003 - 13:06 #2
Nej den ligger online.
Avatar billede pawd Nybegynder
23. januar 2003 - 13:12 #3
I så fald er det slet ikke muligt af sikkerhedsmæssige årsager.