Avatar billede nocol Nybegynder
13. januar 2003 - 13:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

spiller Sims på bærbar - går ned lige pludeselig

Hej,

Jeg har nu spillet det første Sims i et par dage på min nye bærbar. Den er en Acer XP 1400, med 20 gb harddisk og 128 mb sdram.

efte ret stykke tid kan den lige pludselig finde på at hoppe tilbage til skrivebordet. Spillet ligger stadig nede på proceslinien og hvis man klikker på det for at komme tilbage - kan man lige et kort øjeblik høre lyden fra spillet, men det er ikke muligt at komme tilbage til spillet....Hvad skyldes det??

Jeg har hver gang haft den kørende på strøm og ikke batteri....

En anden lille ting - hvor længe kan et batteri normalt holde når det er fuldt opladet?
Avatar billede netassist Juniormester
13. januar 2003 - 13:19 #1
rammer du winstart knppen???
Avatar billede nocol Nybegynder
13. januar 2003 - 13:32 #2
øh nej, men det burde vel ikke betyde at jeg så ikke kan komme ind i spillet igen vel?

Og hvilken en er det du tænker på, når du siger winstart knappen?
Avatar billede netassist Juniormester
13. januar 2003 - 13:38 #3
den mad flage på :)
det
har jeg nemlig prøvet nonge gange:)
Avatar billede nocol Nybegynder
16. marts 2003 - 11:10 #4
tager point retur!