Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
13. januar 2003 - 10:04 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kommer jeg videre?

nogle der har nogle ideer til hvordan jeg kan komem videre med min site (http://www.refuge.dk/beta/) evt lave et udkast? er virkelig gået i stå :/
Med Venlig Hilsen Per Nielsen
Avatar billede morten_leth Nybegynder
13. januar 2003 - 10:14 #1
hvad med at komme nogen virkelige menu punkter ind???
Avatar billede pilfinger Nybegynder
13. januar 2003 - 10:16 #2
Hmmmm hvad skal du bruge siden til ??? og hvilke links har du lagt ud de virker ikke når man klikker på dem men ellers er siden da flot :) det er lidt svært at sige hvad du skal gøre når man ikke ved hvad siden omhandler
Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
13. januar 2003 - 10:18 #3
kunn være, det er kun en test, men der mangler ligesom en del... noet "main" .. men hænger virkelig
Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
13. januar 2003 - 10:21 #4
det er bare en personelig side, som er godkent xhtml osv
Avatar billede backside Nybegynder
13. januar 2003 - 10:44 #5
Hvis det er en personlig side kunne du jo starte med at skrive noget om dig selv. ;)
Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
13. januar 2003 - 10:48 #6
Backside: jeg vil hellere have styr på designet, mangler en "main" del som du nok kan se
Avatar billede cdc Novice
13. januar 2003 - 10:49 #7
Hvis du ikke ved noget i det stadieg du er kommet til nu, tror jeg du skal sette dig ned for at tænke tingene igennem om du ovehoved vil have en homepage eller ej.
Du må jo ikke have en site på nettet, og hvis man overhoved ikke ved hvad den skal bruges til kan det jo være lige meget.
Du har vel en fritidsintr. hobby eller lignende, hvad med at skrive lidt om det.

/cdc
Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
13. januar 2003 - 10:54 #8
cdc > det jeg mener er, at jeg godt ved hvad jeg skal have på den osv, men gider ik begynde før jeg har mit design helt klart, er ikke så god til at opstille ting
Avatar billede cdc Novice
13. januar 2003 - 11:05 #9
kig ind på www.cwd.dk og få lidt inspiration. Med den størrelse du har lagt ud med, regner jeg med at du har en masse text der skal ind på den, ellers ville jeg mene at du skulle gøre den mindre i str.
Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
13. januar 2003 - 11:14 #10
/cdc: ja kunne godt være jeg skulle lave det mindre, kunne du ik lave en "mindre" model af mit så? så ejg lige kan se hvorda du ville lave det
Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
13. januar 2003 - 11:15 #11
tænkte på noget som http://hybreed.net bare på en lidt anden måde jo
Avatar billede hybreed Nybegynder
13. januar 2003 - 12:57 #12
Per, FFS! - Hvad var det jeg sagde igår?
Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
13. januar 2003 - 14:28 #13
du sagde? hmm dunno? har ik taget noget direkte fra dit overhovedet, sååe, og du har vel ik © på css ?
Avatar billede hybreed Nybegynder
13. januar 2003 - 14:41 #14
Jeg kan jo se det er mit CSS du har bygget det over?
For fanden Per, hvor dum tror du jeg er?
Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
13. januar 2003 - 14:45 #15
ok, dit css, ok? lavede meget af det i det der Topstyle, men okay? sikkert alligevel din egen skyld,dig der sagde jeg skulle bruge div (no offense). men så læg sag an eller noet, ved ik engang om jeg skal bruge det?
Avatar billede cozey Nybegynder
13. januar 2003 - 14:49 #16
hybreed>>>
De fleste herinde har lært noget ved at vælge "Vis kilde" ... og ofte brugt dele af andre koder ... der kan da ikke være noget galt i at han bruger din css!!! ... eller hvad?
oomalkeoo>>
1): Det er lidt svært at sige, når du ikke har lavet mere.
2): Jeg er faktisk ikke særlig imponeret over det du har lavet indtil videre ...
Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
13. januar 2003 - 14:51 #17
cozey >>
næææh, men det er jeg da også ligeglad med? jeg skal bare lære noet, er lige begyndt.. såååe
Avatar billede hybreed Nybegynder
14. januar 2003 - 20:19 #18
cozey - han har *rippet* det fra mit? Han spurgte mig om noget, da det ikke helt virkede som det skulle. Da jeg så svarede at det var fordi han brugte float, anede han ikke hvad at jeg snakkede om.

Der er forskel på at lade sig inspirere, og tage andres kode.

Per - Luk nu røven med at det er min egen skyld? Ja jeg opfordrer dig til at bruge CSS layout, ikke til at tage det jeg laver? Det ligner jo også mit i layout!
Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
15. januar 2003 - 16:15 #19
Hybreed, det ligner sqda ik dit, og du kan da være pisse ligeglad om jeg leger med noet, som alligevel aldrig blir til noet?
Avatar billede hybreed Nybegynder
15. januar 2003 - 16:44 #20
Det bliver ikke til noget, men alligevel søger du andres hjælp til at komme videre?
Per, du er ude hvor du ikke kan bunde snart :/
Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
15. januar 2003 - 16:51 #21
øhhh nej? designet som er der, er taget fra gratis template site som er lave meget lidt om
Avatar billede backside Nybegynder
15. januar 2003 - 17:40 #22
hybreed>> Sagsøg dog, ellers lad vær med at spamme eksperten.
Der er sku da ikke noget banebrydende i noget af det jeg har set i forbindelse med denne tråd.
Avatar billede hybreed Nybegynder
15. januar 2003 - 17:56 #23
backside - Påstår jeg det er banebrydende? Nej, men påstår at det er lamt at han benægter.
Og at han hele påstår "Det er bare noget leg"
Hvem fanden har nogensinde bedt om design hjælp til noget "leg"?

Begynder ligeså stille at fatte hvorfor fanden jeg forlod eksperten i sin tid :/ Folks mentalitet herinde er jo forskruet.
Avatar billede hybreed Nybegynder
15. januar 2003 - 17:58 #24
oomalkeoo - Ok? Men sjovt nok kan jeg kende min stil i din CSS fil (Hvem ved om du har ændret det nu?). FFS! Lær noget og lav dit eget. Ja jeg opfordrer dig til at bruge CSS layout, men fandeme ved at lære det, og lave noget selv.
Avatar billede backside Nybegynder
15. januar 2003 - 18:20 #25
Hallo, har har da ikke stjålet din bil, det er noget css.
Og mht. design hjælp, så må jeg da indrømme at jeg da har bedt om hjælp til backside.dk
Er der nu også noget galt i det?

Mentaliteten er måske forskruet, men i forhold til hvad, din?
Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
16. januar 2003 - 11:05 #26
hybreed: ok? så sej du er, men det er nu en template jeg har fundet.
Avatar billede mal_t Nybegynder
19. januar 2003 - 22:55 #27
hybreed - Fuck du latterlig, slap dog af !!
Og hvis han så har taget noget af idt (Hvilket jeg næppe tror) så ku du jo vælge og være stolt af det fordi han syntes dit design var fedt?

***Undskyld denne kommentar ikke er relevant til dette spørgsmål
Avatar billede backside Nybegynder
20. januar 2003 - 17:26 #28
Er det lukketid?
Avatar billede hybreed Nybegynder
20. januar 2003 - 18:06 #29
Jesus, folk skulle fandeme fatte at blande sig udenom :/ Men næh, det kan i vel ikke.

mal_t - Det er ok, det er din mening. Den er hørt.. Og glemt.
Desuden kan Per ikke selv lave den slags CSS der er i hans fil. Og det ligner mistænkeligt meget mit. Så hvem er latterlig i at benægte det?

Men anyway, som backside antyder, det er vist stærkt ved at være lukketid for denne tråd. Det er gået over gevind, og det vil være den absolut sidste post i denne tråd fra min side.
Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
21. januar 2003 - 00:22 #30
endelig fred for dig din svans ^^
altid noet :) btw.. der finder programmer til css evt?
Avatar billede hybreed Nybegynder
21. januar 2003 - 00:41 #31
Per - Hm, ok, så tør du sige noget :/ Seriøst, tror du selv jeg holder kæft når du sviner mig til? Tag dig nu sammen, og lær at lave dit eget skidt.

- Definitivt det sidste herfra -
Avatar billede backside Nybegynder
21. januar 2003 - 07:55 #32
Kommentar: hybreed
"Jesus, folk skulle fandeme fatte at blande sig udenom :/ Men næh, det kan i vel ikke."

Dette er eksperten, nej vi kan ikke blande os udenom når i poster i et åbent forum.
Hold det til mailen næste gang, så skal vi nok blande os udenom.
Avatar billede mal_t Nybegynder
21. januar 2003 - 14:55 #33
enig backside

hybreed > Kan følge dig, og jeg gik over stregen, ingen er latterlige her!

oomalkeoo > Ingen er en svans? Tal ordenligt!

Så, nu tror jeg at jeg vil slutte denne tråd med en slutstreg :P

_______________________________________________________________________________
Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
21. januar 2003 - 15:23 #34
- Definitivt det sidste herfra -
^^ :D
Avatar billede backside Nybegynder
21. januar 2003 - 16:39 #35
oomalkeoo>> Så se at få lukket.
Avatar billede oomalkeoo Nybegynder
22. januar 2003 - 09:56 #36
wajn er der nok af