Avatar billede madsbirk Nybegynder
13. januar 2003 - 09:31 Der er 4 kommentarer

awk.exe på WIN XP

Hej

Er der andere der har problemer med at bruge awk.exe på Windows XP ?
Jeg får en fejl noget lig. "Dette program kan ikke køre i DOS" Det virker fint på Windows 2000 !

Skal jeg bruge en anden version af awk.exe eller kan jeg gøre noget andet for at få det til at virke ?

/Mads
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. januar 2003 - 10:09 #1
Hvad er awk.exe?
Avatar billede jespernaur Nybegynder
13. januar 2003 - 10:42 #2
Det er en fortolker til programmeringssproget AWK, som er velegnet til at lave avanceret tekst-manipulation.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. januar 2003 - 11:20 #3
Har du prøvet at køre det i kompatibilitetstilstand?

Højreklik på exefilen - egenskaber - kompatibilitet - her kan du vælge ml. win95/win98+me/winNT4 og win2000.
Avatar billede madsbirk Nybegynder
13. januar 2003 - 11:42 #4
Ja, det har jeg prøvet, det hjælper ikke :-(

/Mads