Avatar billede dj-freeman Nybegynder
12. januar 2003 - 22:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Driftstatus system

Nogen de rhar et  Driftstatus syetem lidt ala det som er på www.wannafind.dk som jeg akn sætte på min server??
Avatar billede fumes Nybegynder
12. januar 2003 - 22:03 #1
søg på freshmeat.net efter "mon" det er ganske glimrende - det er godt nok ikke php men cgi - men det rykker!

Derudover er der et par noget mere avancerede som hedder "bigbrother" og "bigsister" har dog ikke brugt dem så meget som mon...
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
12. januar 2003 - 22:09 #2
kan du ikek  give et link lige til download.
Avatar billede fumes Nybegynder
12. januar 2003 - 22:12 #3
Jeg kan da godt gå ind på http://freshmeat.net og skrive mon i søgefeltet for dig...

Homepage: http://www.kernel.org/software/mon/
Download: ftp://ftp.kernel.org/pub/software/admin/mon/mon-0.99.2.tar.gz
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
12. januar 2003 - 22:14 #4
hav gør jeg så med filen
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
19. januar 2003 - 10:06 #5
Lukker