Avatar billede tox-man Nybegynder
12. januar 2003 - 21:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Domain og beholde profil

Hejsa

Jeg er kommet på et domain, og det medfører at jeg får oprettet en ny profil.. men jeg vil gerne have alle mine indstillinger fra min gamle bruger over i den nye profil.. hvordan gøre dette ?

/Jonas Levring
Avatar billede grinderslev Praktikant
12. januar 2003 - 21:55 #1
Prøv at kopiere brugerprofilen fra c:\documents and settings.... hvis du har flere harddiske, så ligger der en kopi i d:\users
Avatar billede beef12 Nybegynder
13. januar 2003 - 07:39 #2
Højreklik på denne computer -> egenskaber -> faneblad brugerprofiler.

Eksportere din gamle Documents & settings til din nye profil.

Vink:
Hvis dit gamle log-on hed "dig" og du logger på det nye domæne med samme brugernavn, så hedder din nye Docs & settings mappe "dig.domæne".
Avatar billede tox-man Nybegynder
13. januar 2003 - 09:00 #3
beef12 -> det virkede perfekt :) - ved du tilfældigvis også hvordan det samme gøres på en win98 maskine ? - kan ikke direkte finde et sted hvor alle filerne er samlet ?!

ligeledes.. kan man få den til at logge ind på et domain automatisk ?
Avatar billede beef12 Nybegynder
13. januar 2003 - 18:42 #4
Windows 85, 98 og ME er noget helt andet, der et filerne ikke samlet på sådan en nem og overskuelig måde som i win2k og winXP.

De filer ligger meget spredt på c drevet og du skal lede længe efter dem. Det kan faktisk næsten ikke betale sig.

Jeg foreslår at du nøjes med at gemme mails og favorites og skider hul i resten. Det må være det nemmeste :o)