Avatar billede coool Nybegynder
12. januar 2003 - 16:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

server opsætning

Hej jeg vil bare lige høre om der er nogen der ved hvordan man sætter en server til.min fætter og jeg har et program der hedder bpftp server=bulletproof.og der skal hvist nok også bruges et program der hedder flash fxp.
Problemet er at vi kan ikke kommer ind på hianandes computer,jeg har prøvet at kommer ind på en af mine venne´s computer på samme måde og det lykkes men den samme ven kunne ikke kommer ind på min .......hvad er der galt jeg kører xp.
Avatar billede coool Nybegynder
12. januar 2003 - 16:16 #1
jeg ved godt at det måske ikke må oprettes dette spørgesmål her i denne gruppe men ved ikke hvor ellers
Avatar billede themastergk Nybegynder
12. januar 2003 - 16:19 #2
Har i samme index??
Avatar billede coool Nybegynder
12. januar 2003 - 16:19 #3
sorry men hvad mener du med index
Avatar billede xeus Nybegynder
12. januar 2003 - 16:36 #4
Har du adsl? hvis ja ( modem eller router ? )
Avatar billede initializing Nybegynder
12. januar 2003 - 17:05 #5
Xeus: Modem ELLER Router? Jeg har da begge dele..
Avatar billede coool Nybegynder
12. januar 2003 - 17:16 #6
jeg har adsl
Avatar billede coool Nybegynder
02. februar 2003 - 08:50 #7
jeg har selv fundet ud af det