Avatar billede nuckiear Nybegynder
12. januar 2003 - 12:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konventering af video ?

Jeg har nogle SVCD filer som jeg gerne vil køre i virtueldub, men den vil ikke åbne dem..
ER der en måde og få dem til det ? Eller skal man conventere først ? Og hvis man kan skal det hvordan og med hvilket program ?
Avatar billede reap Nybegynder
12. januar 2003 - 12:37 #1
Den skal bare direkte ind i en special version af Vdub: VirtualDubMpg2.
Du kan finde den her:
http://www.digital-digest.com/dvd/downloads/virtualdub.html
Hvis du får problemer med at hente den, så skriv igen, så finder vi ud af noget.
Dine svcd filer skal omdøbes til .vob før programmet vil kendes ved dem.

reap
Avatar billede nuckiear Nybegynder
12. januar 2003 - 12:44 #2
Kan ikke finde det
Avatar billede nuckiear Nybegynder
07. april 2003 - 10:57 #3
Dette var ikke fremgangsmåden