Avatar billede plektor Nybegynder
11. januar 2003 - 20:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

"hjælp..."

Jeg har et problem...

Nå jeg brænder medie-filer ud, som (s)vcd kommer de til at fylde en fandens masse... Derfor spørger jeg nu... Er der nogen der kender et program, hvor man kan afkorte mediefilerne... altså få dem til at fylde mindre, eller måske bare hvordan man deler dem i 2....?

Hvis ikke... Kan man så brænde på DVD-medier med en aldmindelig brænder...?

Håber i kan hjælpe...

/Plektor
Avatar billede talbodahl Nybegynder
11. januar 2003 - 21:04 #1
ww.rush.dk/god_titel.php
Avatar billede talbodahl Nybegynder
11. januar 2003 - 21:04 #2
Det var selvfølgelig :
www.rush.dk/god_titel.php
Avatar billede plektor Nybegynder
11. januar 2003 - 21:06 #3
Ups...