Avatar billede multo Nybegynder
11. januar 2003 - 18:18 Der er 8 kommentarer

Grafisk hjælp til www.fbi-bold.dk

Hej alle sammen

Jeg er webmaster for www.fbi-bold.dk og jeg sår også for det grafiske - MEN det er ikke lige min stærke side derfor ville jeg høre om der ikke var nogen der kunne hjælpe mig med at:

1. prioitet - lav et flot topbanner!!!
2. Grafiske elementer banner i forskellige størrelse som brugerne kan hente og sætte på deres egen side...

På forhånd tak

Martin
Avatar billede multo Nybegynder
11. januar 2003 - 18:19 #1
Jeg har selvfølgelig masser af billedmateriale...
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
11. januar 2003 - 18:20 #2
Oki ved godt d r uden for spm ... men r dt menigen siden skal sådan her ud : http://sprekcer.lite.dk/pics/expss.jpg
Avatar billede multo Nybegynder
11. januar 2003 - 18:22 #3
Link dur ikke???
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2003 - 18:29 #4
Hej...
Jeg vil godt prøve at lave et banner til dig...
Kan du sende nogle bill. til jussi@e-mail.dk
Avatar billede spr3kcer Nybegynder
11. januar 2003 - 18:31 #5
Avatar billede multo Nybegynder
11. januar 2003 - 18:50 #6
Til spr3kcer - topppen ser ikke så godt ud den har taget noget af toppen ellers skal den se sådan ud - hvorfor er den hel gal???
Avatar billede cdc Novice
11. januar 2003 - 18:54 #7
fordi han bruger phoenix browser som 1% gør :o)
Avatar billede multo Nybegynder
11. januar 2003 - 18:57 #8
Så kan jeg bedre forstå det for det ser nemlig ud til at css heller ikke virker, men det har så en forklaring...