Avatar billede monky Nybegynder
26. oktober 2000 - 09:34 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hyggebrænding

Er der nogen brændere, der er bedre til at kopiere playstationspil end andre.
Avatar billede cstern Nybegynder
26. oktober 2000 - 09:39 #1
Fy!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
26. oktober 2000 - 09:47 #2
<< cstern >>
Hvad nu hvis det er backup kopier ? (yeah rite!) Så er det da ikke \"fy\" !? ;-)
Avatar billede cstern Nybegynder
26. oktober 2000 - 09:51 #3
jo, jo det er meget fy fy fy FY!- har du ikke hørt hele debatten om digitale kopier? Anyway, det var ment med et glimt i øjet...
Avatar billede maniacdog Nybegynder
26. oktober 2000 - 09:53 #4
Du må kun oprette det samme spørgsmål ET sted af gangen!
Fy!

(http://www.eksperten.dk/spm/30389)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
26. oktober 2000 - 09:55 #5
<< cstern >>
Ahh ... nææ .. ikke rigtigt .. men jeg kunne ikke rigtigt se glimtet *lol*

Det er sommetider lidt svært at se om folk mener det eller ej da der er MANGE meninger om sådan noget her..
Avatar billede powell Nybegynder
26. oktober 2000 - 10:03 #6
Jeg mener ikke det kommer an på bræneren, nok mere det program der bruges til at brænde en backup med;0) (Da vil jeg personligt mene at Nero er en af de bedre til denne opgave)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
26. oktober 2000 - 20:04 #7
Jeg lavede engang en kopi af et spil, dertil brugte jeg CloneCD .. det er DET BEDSTE program til at lave \"clones\" af CD\'ere. Sammen med en Plextor så er der næsten ikke den CD du ikke kan kopiere med success.
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. oktober 2000 - 09:34 #8
tdaugaard har ret ... men Clone CD har desværre problemer med en del brændere/cd-rom drev, da programmet gør brug af RAW read/burn, hvilket gør at alle bits kommer til at ligge på samme måde på kopien.

Ellers har jeg haft mange success historier med CDRWIN.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
27. oktober 2000 - 09:37 #9
<< goulduck >>

Derfor forslog jeg en Plextor .. min bror har en og bruger CloneCD tit og han har ikke oplevet ikke at kunne kopiere en CD med success .. altså og så den også kan bruges *s*
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. oktober 2000 - 16:03 #10
tdaugaard> Jep, køb en Plextor ... de er squ seje. Tror snart at jeg skrifter min Teac brænder ud... eller bare bruger den som CD-ROM .. nahh.. det ville være synd. :)

Men (igen) som tdaugaard siger: Plextor + Clone CD = Kopiering af alt (næsten alt??)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
27. oktober 2000 - 16:06 #11
Stadig forkert katagori og spørgsmålet ligger stadig 2 steder (måske flere).
Desuden så er det jo ulovligt det i snakker om her.
Avatar billede 124351212241 Nybegynder
01. januar 2001 - 17:57 #12
hvem kan sige mig hvad for en brænder der med garanti kan brænde playstationsspil
Avatar billede goulduck Nybegynder
01. januar 2001 - 19:29 #13
Teac og Plextor - det er i hvert falde dem jeg har set køre.
Men de fleste brændere kan gøre det - well, det er bare en simpel CD kopiering (i hvert falde med Tech og Plextor).