Avatar billede mr.x Nybegynder
11. januar 2003 - 15:30 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

IGEN!

KOM SÅ!
SVAR OG TJEN 60 POINT!
Avatar billede mr.niki Nybegynder
11. januar 2003 - 15:30 #1
Sådan!!!
Avatar billede mr.niki Nybegynder
11. januar 2003 - 15:30 #2
Hov! Sådan!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. januar 2003 - 15:31 #3
kald på din mor og sig at du er uartig!
Avatar billede initializing Nybegynder
11. januar 2003 - 15:31 #4
Begge brugere blvier vel lukket.. Spild af tid.. Men god idioti..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. januar 2003 - 15:32 #5
bare så du ved det, så plejer admin at politianmelde spam!
så held og lykke når du skal forklare din far og mor at deres internet er lukket.....
Avatar billede mr.niki Nybegynder
11. januar 2003 - 15:32 #6
Ej lad da lige værd med at melde! Det er da griner at få point så lædt
Avatar billede totaliorden Nybegynder
11. januar 2003 - 15:32 #7
i to er nok de dummeste personer jeg længe har set på eksperten
Avatar billede tubber Juniormester
11. januar 2003 - 15:39 #8
Jeg ved da ikke....

Jeg kan da se det smarte i det.......
De gør det jo kun fordi de ikke kan svare på almene spørgsmål, med et godt sagligt indhold.......

Så det er jo nok den eneste måde de kan få lov at svare på nogle spg og samtidigt få point for det :O)
Avatar billede totaliorden Nybegynder
11. januar 2003 - 15:39 #9
hehe :)
Avatar billede caroc Praktikant
11. januar 2003 - 15:42 #10
tubber--> man får rent faktisk 5 point hver dag - hvis man ikke øsler pointene væk, og samtidig svarer lidt hist og her, kan de SAGTENS række
Avatar billede tubber Juniormester
11. januar 2003 - 15:43 #11
caroc: Jo det er rigtigt men hvis de ikke kan svare på noget og skal hjælpes hele tiden, så løber de sq hurtigt væk altså pointsene.....