Avatar billede hrlund Nybegynder
11. januar 2003 - 13:35 Der er 3 kommentarer

Dato & tid

Hejsa..

Jeg står og skal bruge et dato & klok script.
Det skal være sådan at hver måned, tal osv, er image filer ..
Nogen som ved hvor jeg kan finde det henne ? Har ledt mange steder, men kan ikke finde et :(
Avatar billede eldaria Nybegynder
11. januar 2003 - 13:42 #1
Jeg ved det ikke er vad du søger, men den er nu meget fed aligevel.
http://www.yugop.com/ver3/stuff/03/fla.html
Avatar billede hrlund Nybegynder
11. januar 2003 - 13:49 #2
Det er flash, som kategorien antyder, leder jeg efter et javascript..
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2003 - 15:08 #3
Jeg kan godt strikke noget sammen, men det kræver, at jeg har nogle billed-filer at arbejde ud fra.