Avatar billede unouno Nybegynder
26. oktober 2000 - 08:04 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

bot\'s til quake2

Gedave !!

Jeg kunne bare godt tænke mig at vide om man kan downloade nogle bot\'s til quake2... lige som man kan til Counter-strike..
hvis man kan det, hvor så ?
Avatar billede keysersoze Guru
26. oktober 2000 - 08:08 #1
Avatar billede morteeni Nybegynder
26. oktober 2000 - 09:47 #2
hvor henter man det til Counter-strike ???
Avatar billede snowball Novice
26. oktober 2000 - 09:56 #3
morteni: Kig på http://www.counter-strike.dk ! De skriver jævnligt om bots til CS !

Snowball
Avatar billede davs Nybegynder
26. oktober 2000 - 09:59 #4
Men kan man ikke sætte en af disse bot´s til at fungere som en dedikeret server.

Så man har en PC´er der ikke laver andet, at bare være dedikeret server. Ved det kan lade sig gøre med f.eks. quake.
Avatar billede unouno Nybegynder
26. oktober 2000 - 11:49 #5
hvor henne på siden er det...
Jeg kunne ikke lige finde det.......
Avatar billede morteeni Nybegynder
26. oktober 2000 - 11:50 #6
jeg tager lige det med til dig i skole !!
For jeg har det selvfølelig !!
Avatar billede davs Nybegynder
26. oktober 2000 - 11:52 #7
Hvad så med os andre ??
Avatar billede pladask Nybegynder
26. oktober 2000 - 13:19 #8
Prøv at checke på http://www.FilePlanet.com
Ellers kan du gå ind på http://www.gamespy.com
Der er masser af links til diverse sites med alt til CounterStrike, Quake II, Quake III Arena osv.

Mener ellers ikke man kan sætte en bot til at kører som Server, men det kan da godt være man kan nu... men er ikke sikker...

WickedWorlds/pladask
Avatar billede unouno Nybegynder
26. oktober 2000 - 15:44 #9
ER der ikke en af jeg der har navnet på det man skal downloade (botsene)
Avatar billede keysersoze Guru
26. oktober 2000 - 16:10 #10
det findes jo en del forskellige... så det bedste er, at du prøver dig frem...
Avatar billede pladask Nybegynder
26. oktober 2000 - 17:54 #11
ErazerBot er en af de gode gamle bots. Jeg har i min Quake 2 tid haft meget glæde af den;-)

ww
Avatar billede unouno Nybegynder
27. november 2000 - 07:56 #12
jeg har slet ikke kigget efter på jeres links. fordi jeg fik nogle bot\'s sent over icq..

men ellers tak for svarnene