Avatar billede bennybit Nybegynder
26. oktober 2000 - 07:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Deaktivering af JavaScript i IE og Nav

Hvorledes slås understøttelsen af JavaScript fra i henholdsvis IE og Nav?

NB!
Til testformål er det smart at kunne afprøve sine siders opførsel uden understøttelse af JavaScript.
Avatar billede sjensen Nybegynder
26. oktober 2000 - 08:16 #1
Jeg ved ikke med NAV, men EI:

Vælg internetindstillinger inde fra browseren, på fanebladet avanceret, kan du slå JAVAS JIT-compiler aktiveret fra, og under sikkerhed kan du vælge brugerdefineret niveau, og for hver type activex kan du angive om det skal disables eller ej. Herunder om JAVA skal deaktiveres eller ej.
Avatar billede bennybit Nybegynder
26. oktober 2000 - 08:46 #2
>> sjensen:

Hej igen, har lige forsøgt med flg.:
1. Java JIT Compiler slået fra (genstart)
2. Security/Microsoft VM/Java permissions/Disable Java

Dette virker ikke i skrivende stund for mig?

Det var det du mente ikke sandt?
Avatar billede bennybit Nybegynder
26. oktober 2000 - 13:49 #3
>> sjensen:

Har prøvet lidt forskelligt uden held.

Har du selv fået det til at virke, eller er din forklaring den, der BURDE få det til at virke?
Avatar billede bennybit Nybegynder
27. november 2000 - 07:53 #4
Ved at vælge Tools/Internet options/Security/Custom level...og disable under Scripting fik jeg det til at virke, men tak for hjælpen anyway!