Avatar billede sortedali Nybegynder
10. januar 2003 - 20:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjææælp, min pc'er er død....

Jeg har ved et stort uheld brændt min PSU af men knald og røg....uha!
Jeg har nu skiftet PSU'en, men min pc er desværre stadig totalt død. Jeg er sikker på at jeg har monteret stikkene rigtigt såeee...
Kan det ske at jeg har brændt mit motherboard eller min processor af samtidig...?
Eller andet???
Hvordan griber jeg det an, har nogen et forslag?
Avatar billede nikolaj-s Nybegynder
10. januar 2003 - 20:12 #1
du kan sagtens ha brændt MB af pga. overspænding og måske andre dele men mit forslag ville være at gå hen til nogen du kender der har en pc som du kan prøve dine dele i. Det er en "nem" og effektiv måde at sikre sig hvad der er dødt og hvad der er godt
Avatar billede nikolaj-s Nybegynder
11. januar 2003 - 13:16 #2
det kommer også an på hvilken type psu og bundkort du har vis det er et ASUS kan det f.eks gost have overlevet pga. en slags sikring de har lavet mod over spænding.