Avatar billede mecca31 Nybegynder
10. januar 2003 - 17:53 Der er 5 kommentarer

D-Link 694 Glemt password hvad gør jeg

Hej jeg har en  D-Link 694 og jeg har glemt passwordet hvad gør jeg er der en måde jeg kan få låst den op og komme ind alligevel

MVH Thomas
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. januar 2003 - 17:55 #1
De fleste bokse (hvad enden vi taler roudere, switche eller andre net ting) har en mulighed for at komme tilbage til factory default. prøv at læse i din dokumentation, det er sikkert noget med at trykke på nogle knapper samtidig
Avatar billede mecca31 Nybegynder
10. januar 2003 - 17:57 #2
He he jamen det er til en ven i USA men han har vidst ikke nogen manual til den
Avatar billede bufferzone Praktikant
10. januar 2003 - 17:59 #3
Den kan sikkert findes på nettet
Avatar billede mecca31 Nybegynder
10. januar 2003 - 18:01 #4
ja men jeg har ledt jeg vil sku have en som ved det helt precist
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
10. februar 2003 - 14:54 #5
Hejsa....

Omme bag på routeren, ved siden af strømstikket, er der et lille bitte hul(passer i størrelse til en papir-clips), og der står "reset" oven over.

Nu kan jeg ikke helt huske det, men jeg mener at du skal holde reset inde i ca. 15 sekunder, tage strømmen fra routeren, sætte stræm på igen. Når dioderne foran på routeren, begynder at blinke, skal du slippe reset knappen igen.
Nu skulle du gerne kunne logge på den igen, med standart PWD.

Jeg har søgt på din, men D-Link har ikke en med det nummer?

Mener du ikke DI-604?

http://www.dlink.dk/products/details.asp?Nr=216

Good luck

Mr.Athlon