Avatar billede cschjorr Nybegynder
10. januar 2003 - 15:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Design af rapporter

Er der nogen som kan forklare hvordan jeg flytter felter i diverse rapporter i Attain? Jeg kan simpelt hen ikke finde det grafiske layout som giver mig mulighed for at editere i rapporterne!
Avatar billede leif1 Nybegynder
11. januar 2003 - 06:51 #1
tryk på shift + F12  for object Designer

Vælg repport

Tryk på design

Vælg vis  og vælg sections
Avatar billede cschjorr Nybegynder
11. januar 2003 - 07:40 #2
Tak
Avatar billede medions Nybegynder
16. juni 2003 - 13:43 #3
leif1> Jeg har Navision Attain, hvorfor kan jeg så ikke se Vis og Section som du omtaler? Kan det være min version der er nyere?

//>Rune
Avatar billede guldkysten Nybegynder
16. september 2003 - 09:04 #4
medions> vis/view er en pull-down menu i den øverste menubjælke.