Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2003 - 14:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

genstarte / lukke pc

Hejsa...
Kører med Win98, 2.udgave
kan ikke genstarte, start i DOS tilstand eller lukke pc normalt.....efter kørt fdisk
Avatar billede fromsej Praktikant
10. januar 2003 - 14:13 #1
I hvilken forbindelse har du kørt FDISK?
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2003 - 14:26 #2
pc brød ned...delt harddisk i to
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2003 - 14:27 #3
kan skyldes ændringer i BIOS
Avatar billede fromsej Praktikant
10. januar 2003 - 14:28 #4
Lidt et langskud , men prøv FDISK /MBR
Det skulle gerne rette din masterbootrecord.
Hvad har du ændret i din BIOS ?
Avatar billede mmoe Nybegynder
10. januar 2003 - 14:35 #5
prøv eventuelt at kigge på denne artikkel hos www.microsoft.com/technet

Knowledge Base-artikel - 239887

Det er et kendt problem under win98 at den ikke kan slukke ordentlig eller genstarter hver gang man vil slukke.

mvh

Michael Munk
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2003 - 15:22 #6
mmoe....fin artikkel...gik ind i BIOS...features setup, disabled USB function support. Nu lukker den som den skal. Tak for hjælpen
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2003 - 15:27 #7
Hov, hvordan får jeg givet dig point  ??
Avatar billede mmoe Nybegynder
13. januar 2003 - 08:21 #8
her!

Mvh
Michael Munk
Avatar billede mmoe Nybegynder
13. januar 2003 - 08:27 #9
men herudover håber jeg ikke du skal bruge din USB funktion...ellers ville jeg nok hente en nyere driver(t) til usb supporten.

Herudover vil jeg nok sige at du skal (for guds (bills) skyld) huske at køre windows update rimelig tit, da der kommer mange rettelser til win 98 se som er "kritiske". osse heriblandt drivere til div. ting.

Mvh
Michael Munk