Avatar billede datamatikeren Nybegynder
10. januar 2003 - 13:20 Der er 1 løsning

Samarbejde mellem Concorde C4 og et andet program

Jeg skal som eksamensprojekt lave et program, som arbejder sammen med C4. Programmet skal bruges til tidregistrering, hvor det skal være muligt at oprette ordrelinier på en ordre.
Nogen der kender til hvordan man arbejder sammen med C4's database?
Evt. ODBC eller kommaseparerede filer eller andet lign...
10. januar 2003 - 13:23 #1
Det må blive noget med kommaseparerede filer.

Så vidt jeg husker C4 arbejdes der ikke med en database; men hvert kartotek ligger i en selvstændig fil.