Avatar billede r9 Nybegynder
10. januar 2003 - 11:48 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Norton Ghost - c-drev?

Hejsa.
Jeg har norton ghost 2002 på win2000, og ønsker at lave et image af mit c-drev.
Imaget skal ligge på mit d-drev

Hvordan gør jeg det?
Jeg kan vel ikke lave det inde fra windows?
Avatar billede riversen Nybegynder
10. januar 2003 - 11:49 #1
rtfm
Avatar billede fromsej Praktikant
10. januar 2003 - 11:52 #2
>>riversen :
ryfm er bedre , det er da til at udtale.
Avatar billede riversen Nybegynder
10. januar 2003 - 11:53 #3
fromsej: men jeg aner ikke hvad det betyder :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
10. januar 2003 - 11:53 #4
*GH*
Avatar billede riversen Nybegynder
10. januar 2003 - 11:56 #5
your måske?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
10. januar 2003 - 12:09 #6
Er der nogen speciel grund til at I spammer sp. her?

pelkjaer - coadmin
Avatar billede kirkholt Nybegynder
10. januar 2003 - 12:19 #7
Hej

Du kan ikke ghoste den partition du booter (starter op) på.
Du er derfor nødt til at lave en bootdiskette og starter op fra den
Ghost har en wizard til dette. Ellers kig på http://www.nu2.nu

Da man ikke kan boot win2000 fra en diskette, må dit filsystemet på dit d-drev ikke være NTFS, da dette ikke kan ses fra win98 og dos

mvh

Ole
Avatar billede fromsej Praktikant
10. januar 2003 - 12:42 #8
>>pelkjaer:
Nej , undskyld.
Avatar billede r9 Nybegynder
10. januar 2003 - 13:06 #9
kirkholt:

Skal jeg installerer norton ghost på min d-drev, eller er det ligegyldigt?
Avatar billede kirkholt Nybegynder
10. januar 2003 - 13:12 #10
r9:
Nej du behøver ikke at installere ghost på d-drevet.

mvh
Avatar billede r9 Nybegynder
11. januar 2003 - 01:27 #11
takker
Avatar billede riversen Nybegynder
28. januar 2003 - 20:26 #12
Kan se jeg er blevet anmeldt for dette spørgsmål...af hvem ved jeg ikke, og har først fundet ud af det nu, så måske vi her kan konstatere at info omkring anmeldser her på eksperten stinker. Men den diskussion har jeg lovet ikke at føre mere, så det vil jeg lade være med...det passer heller ikke til dette spørgmsål.

Min kommentar kommer af, at jeg absolut ikke tror r9 har læst i manualen...og faktisk regnede jeg ikke han har en sådan. Hvad dette så betyder kan man jo tænke over, men i hvert fald...UNDSKYLD. Især hvis det er helt ubegrundet.
Avatar billede r9 Nybegynder
30. januar 2003 - 17:37 #13
Korrekt at jeg ikke har læst manualen. Men derfor kan jeg jo godt stille et spørgsmål her på E...

Det er iøvrig ikke mig som har anmelt dig.
Avatar billede riversen Nybegynder
01. august 2003 - 12:56 #14
jeg mener man bør forsøge at sætte sig ind i det før man spørger, og er ret sikker på du kan finde svaret i manualen...men beklager det sure opstød.