Avatar billede fidus Nybegynder
25. oktober 2000 - 20:35 Der er 5 kommentarer

Slette indlæg

Hvordan slettes jeg et indlæg i en nyhedsgruppe på cybercity, som jeg har indsendt ved en fejl?
Jeg har prøvet at markere og delete og jeg har også prøvet at højre klikke på indlæg, men uden reslutat!

Mvh
FF
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
25. oktober 2000 - 21:01 #1
Hvis der ikke er en facilitet på nyhedsgruppens webside (hvis du bruger en browser til at kommunikere), så kan du ikke!

Kun ved at henvende dig til administratoren.

Hvis du sender mig en mail, så kan du jo heller ikke fortryde, vel?
Avatar billede egonspock Seniormester
25. oktober 2000 - 22:00 #2
hehe danielsen, jo det kan han, hvis han har adgang til din mailserver og du endnu ikke har downloadet din mail! Det kan man i øvrigt i mange forskellige setups.

Fidus, ring til Cybercity og bed dem fjerne din besked, det er mit bedste bud. Sekundært kan du sende dem en e-mail, men min erfaring siger mig at du får mere ud af at ringe.
Avatar billede fidus Nybegynder
26. oktober 2000 - 00:17 #3
Man kan saktens slette et indlæg, det skal markeres i browseren derefter kan det slettes i menuen funktioner!
Avatar billede codpiece Nybegynder
26. oktober 2000 - 02:17 #4
Jeg har aldrig prøvet at poste til en nyhedsgruppe, men er der ikke en funktion der hedder noget med cancel post? Jeg mener at den bliver brugt flittigt til at slette spam-indlæg.

På usenet.dk\'s faq - http://www.usenet.dk/info/dk-oss.html#1.18 står kun:

1.18 Hvordan sletter jeg noget, der ér sendt?
Det er muligt at slette noget, man selv har sendt. Find metoden i beskrivelsen til din normale newsreader - er den engelsksproget vil det nok kaldes \"Cancel\".

// Codpiece
Avatar billede nikolajb Nybegynder
02. november 2000 - 19:46 #5
For at slette et indlæg i OE5:

Gå ind i ng\'en og marker beskeden. Gå ind under messages og vælg cancel message. Du kan SVJV kun gøre det ved din egne beskeder.