Avatar billede revelation Nybegynder
09. januar 2003 - 21:59 Der er 3 kommentarer

Simmelt flash banner

Flash haj søges!

Jeg skal have lavet et "Banner" til en side som skal refererer til en konkurrence.

Banneret skal aninmeres i Flash og skifte mellem: logo, txt1 og txt2.

Siden er en nonprofit side, men da jeg godt er klar over at det koster penge at få løst sådan en opgave så er jeg også villig til at betale for det.

Post dine referencer plus email så vender jeg tilbage hurtigst muligt.
Avatar billede kolzie Nybegynder
10. januar 2003 - 14:52 #1
Hej. Jeg har ikke så mange referencer endnu. Arbejder for tiden på flere flash-projekter, så det eneste jeg har er www.thunderbear.tk .
Ved godt, at det ikke er for kønt, så regner da heller ikke med, at blive "ansat" til det. Min e-mail er nikman@ofir.dk
Avatar billede oersted Novice
10. januar 2003 - 18:31 #2
www.jspr.dk
jesper@jspr.dk
Avatar billede doodoo Novice
12. januar 2003 - 22:08 #3
Har i øjeblikket ingen referencer men alligevel hvis du er interesseret i hjælp fra mig.. så er jeg også klar...
www.doodoo.dk
doodoo@doodoo.dk
icq: 119275161