Avatar billede cozey Nybegynder
09. januar 2003 - 20:07 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

nyhedsbrev -opbygning?

Hej.

Jeg skal til at lave en form, til at sende nyhedsbreve ud med.

Men da jeg aldrig før har prøvet at sætte en sådan op før, ville jeg høre, om nogen af jer ville tage et screenshot af, hvordan jeres side (Hvor i skriver nyhedsbreve) ser ud.

Og evt. lidt baggrundsviden om, hvordan man skal bygge det op med billeder sov,

På forhånd tak.

/Cozey.
Avatar billede cozey Nybegynder
09. januar 2003 - 20:30 #1
Ingen??? ... Kan det virkelig passe?
Avatar billede cozey Nybegynder
09. januar 2003 - 21:01 #2
Det var da utroligt :o) ... forkert kategori?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
09. januar 2003 - 21:05 #3
Hold da op - det er knap en time siden du oprettede - tålmodighed er en dyd kammerat :)
Avatar billede cozey Nybegynder
09. januar 2003 - 21:41 #4
:o) ... jeg ved at folk siger man skal vente, men min erfaring siger mig, at hvis ikke der er kommet svar indenfor 20 min. kommer de sjældent, med mindre man lige opdaterer, så den kommer under nyeste indlæg ...
Avatar billede cozey Nybegynder
09. januar 2003 - 23:17 #5
kom nu ;o)  (undskyld pelkjaer)  -Men ikke den store respons... har du nogen idé'er til en anden kategori?
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
09. januar 2003 - 23:27 #6
Well, jeg kan vel ligeså godt deltage så :)

Jeg gør det når jeg skal lave et nyhedsbrevsmodul:
En database til at gemme emails i (siger vel sig selv)
En administrations del hvor flg. indgår:

1: en side der lister tilmeldte emails - her kan du slette i dem.

2: en form med et alm. textarea der bruges til at sende "tekst/alm." emails ud.
Her kan du sende en preview til dig selv inden du udsender til hele listen.

3: en online html editor indeholdene en skabelon (så layout passer med side-design) hvori der kan skrives. Igen kan man sende preview.

4: en "opsætnings-del" hvor jeg kan angive mail-server, type (JMail, CDonts, AspMail osv.), preview email adresse, velkomstbesked som udsendes idet folk har tilmeldt sig mailinglisten. Denne del er dog måske noget overkill i mange tilfælde - ofte er det hurtigere at sætte en standard op i koden.
Avatar billede cozey Nybegynder
10. januar 2003 - 00:57 #7
pelkjaer>>>
Vil du evt. tage et screenshot af 3'eren? ... Det er nemlig det jeg søger ;o)
10. januar 2003 - 10:48 #8
jeg lægger to lnks til mine to første nyhedsbreve, som jeg sender ud i HTML format, og i selve sourcen link til nyhedsbrevet som også ligger på serveren.

Om mine nyhedsbreve skaber skole for andre nyhedsbreve, tvivler jeg på, men der er også en dynamisk læreproces

Januar:
http://www.royaldeal.com/newsletter/2002Jan01.asp
Julen 2002
http://www.royaldeal.com/newsletter/christmas2002.asp

De er lavet i HTML editor, sendt via en asp.net-side
Avatar billede kasper77 Nybegynder
10. januar 2003 - 22:10 #9
der>> Det er da ellers nogle lækre nyhedsbreve du har lavet, efter min mening.
Avatar billede cozey Nybegynder
11. januar 2003 - 04:57 #10
def>>>
Jeg søger et screenshot af den side, hvor du skriver nyhedsmailen! ...
11. januar 2003 - 14:45 #11
Kasper77>> thx
cozey>> Jeg laver dem i Homesite Editoren, så ingen online editor endnu, desværre
Avatar billede cozey Nybegynder
18. januar 2003 - 06:23 #12
...:::L U K K E R:::...