Avatar billede faizan Nybegynder
09. januar 2003 - 19:18 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP PLZ! Win98 til Win98SE. autoLUK

har lige formateret og tænkte hvorfor ikke installere Win98 SE. det gjorde jeg så.. men hvorfor gider min computer ikke at lukke automatisk ned. før da jeg START--LUK COMPUTEREN - OK lukkede den bare computeren ned. nu hvor jeg vil lukke computeren(WIN98SE) går den ud af skrivebordet og ind i en sort skærm hvor der kommer en underscore der blinker... hvordan får jeg den til at lukke ned af sig selv?

PLZ HELP .. jeres forslag har bare at virke :D
Avatar billede waffenss Nybegynder
09. januar 2003 - 19:22 #1
det er vel en ting der følger med SE :)

jeg har faktisk prøvet det, men det er nu meget laaang tid siden, så det kan jeg sq ik liiiige huske
Avatar billede halifax Nybegynder
09. januar 2003 - 19:23 #2
Find løsningen her
WINDOWS SHUTDOWN & RESTART CENTER
WINDOWS 98 SECOND EDITION

Du mangler formentling en 98SE patch for shutdown
http://66.39.115.252/a/shtrstrt.htm
Avatar billede fromsej Praktikant
09. januar 2003 - 19:24 #3
Hvorfor fortsætter du ikke bare her ?
http://www.eksperten.dk/spm/302601
Eller få lukket spørgsmålet.
Avatar billede faizan Nybegynder
09. januar 2003 - 19:25 #4
aight. lukker det lige.. men det her kører stadig
Avatar billede faizan Nybegynder
09. januar 2003 - 19:27 #5
halifax. det link der.. kan det være muligt at jeg stadig lukker min computer fra StartMenuen hvor jeg plejer? SKAL jeg lave en shortcut på skrivebordet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2003 - 19:29 #7
Avatar billede chucky-zl Nybegynder
09. januar 2003 - 19:33 #10
Bing
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2003 - 19:37 #11
chucky-zl> hvis du bare vil følge med i et spørgsmål, så lav en tom kommentar så får du mail når der sker noget i spørgsmålet - lige som du gør nu ;)
Avatar billede chucky-zl Nybegynder
09. januar 2003 - 20:01 #12
chill buddy.. kender faizan personligt og han har fattet beskeden? og hvad får jeg ud af at følge med i et spørgsmål? Tsk, tsk...

ChuCKY... Out
Avatar billede chucky-zl Nybegynder
09. januar 2003 - 20:02 #13
Nårh... nu fik jeg den.. Tak! John...
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. januar 2003 - 20:24 #14
hmmm.... var da vist nok så lidt? ;)
Avatar billede faizan Nybegynder
11. januar 2003 - 11:05 #15
nope.. intet virker.. har windows updatet. prøvede linksene. intet virker. nogle gange viser den i det mindste WINDOWS LUKKES. men man skal stadig trykke på knappen.. grimt. hvad skal jeg stille op?
Avatar billede hcars Novice
11. januar 2003 - 11:14 #16
Prøv at lave en genvej med dette indhold

C:\WINDOWS\RUNDLL.EXE user.exe,exitwindows

Det virker for mig. Du kan enten klikke på den eller tildele den en tastaturgenvej eller ligge den i Windoes-knappen eller 1.000 andre ting.
Avatar billede faizan Nybegynder
11. januar 2003 - 11:16 #17
hmm har prøvet det der men bare med RUNDLL32.EXE
Avatar billede hcars Novice
11. januar 2003 - 11:17 #18
Windoes = Windows. Sorry
Avatar billede hcars Novice
11. januar 2003 - 11:19 #19
Jamen så prøv det uden 32. Det er jo ikke det samme, selvom det ligner. ;-)
Avatar billede faizan Nybegynder
11. januar 2003 - 11:45 #20
ok.. prøver senere..! behøver det at være en genvej.. jeg vil gerne på den gamle metode. START - LUK - LUK COMPUTEREN
Avatar billede hcars Novice
11. januar 2003 - 16:01 #21
Næh, det gør det vel ikke.
Men jeg troede at du ville ha' en nemmere måde at lukke ned på, fx Ctrl+Q.