Avatar billede blu Nybegynder
09. januar 2003 - 14:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hallo derude

Er der nogen derude, der ligesom mig, programmerer i Clarion? Hvis vi er mange nok burde vi vel kunne få en kategori.
Avatar billede dennism Nybegynder
09. januar 2003 - 14:05 #1
Hallo!?.. Prøv med en mere detaljerende kategori næste gang, så vil du nok få flere brugbare handvendelser!
Avatar billede ladyhawke Novice
09. januar 2003 - 14:06 #2
Avatar billede initializing Nybegynder
09. januar 2003 - 14:07 #3
Hallol selv! Clarion eller hvad du kalder det FINDES allerede.

Programering: Clarion
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2003 - 14:18 #4
hader at mange på eksperten ikke kan finde ud af det med overskrifter
Avatar billede blu Nybegynder
09. januar 2003 - 14:21 #5
AD:initializing - du har ret, men det var dog et sjovt sted at placere den!
AD:øvrige - undskyld, jeg lover at jeg aldrig vil bruge den overskrift igen.
  (den virkede nu ellers ganske udmærket!)