Avatar billede rasmuslund Nybegynder
09. januar 2003 - 13:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SOAP with Attachments kald vha. ASP

Hej

Jeg er igang med at lave et ASP script som skal kunne hente billeder fra en database og sende dem til en SOAP server, som attachments til en SOAP besked. Attachments er xml filer hvor billederne er repræsenteret som codebase 64 encoded data.

Jeg henter fint billederne og for genereret 2 xml filer, en med soap beskeden og med attachment. Disse 2 filer er gemt på serveren. Problemet kommer når jeg skal sende beskederne. Jeg har forsøgt at benytte XMLHTTP til at sende SOAP kaldet og det går forsåvidt godt nok - men problemet er at jeg skal have tilføjet nogle header til kaldet og derefter have sendt attachmenten??

Er der nogen som i "classic" asp har lavet noget lignende?

Jeg er klar over at det højst sandsynligt kan laves som en "web services" i ASP.net, men p.t. er det ikke en mulig løsning.

Rasmus c",)
Avatar billede rasmuslund Nybegynder
15. januar 2003 - 08:08 #1
Har løst det.

Lukker spørgsmålet

Rasmus c",)
Avatar billede rasmuslund Nybegynder
15. januar 2003 - 08:09 #2
nu
Avatar billede rasmuslund Nybegynder
15. januar 2003 - 08:09 #3
luk