Avatar billede nfl Nybegynder
05. august 1999 - 09:28 Der er 1 løsning

Opgradering fra Notes Srv. 4.5a til 4.56

Kan man uden videre opgradere en nuværende kørende notes server fra version 4.5a til 4.56, jeg tænker på om nogle jobs ikke kommer med hvis jeg instalere ovenpå, er der noget man bør være opmærksom på ?
Avatar billede plawer Nybegynder
05. august 1999 - 11:04 #1
Jeg har gjort det uden problemer fra 4.6j til 4.6.4, så jeg kan ikke se nogen grund til hvorfor det ikke skulle virke på 4.5.  Ellers er der muligheden for at opgradere incremental, men det tager længere tid, da den skal fra 4.5a->4.5b->4.51->....->4.56.