Avatar billede cult Nybegynder
08. januar 2003 - 23:40 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Banner til Counter-Strike clan !

Hejsa Folkens. Jeg skal bruge et banner til min clanside.

Jeg har i forvejen et helveds grimt (undskyld sproget :)) logo på min side.

Logoet skal være i 800x150.
I kan se siden som det skal passe på her: www.juvenile.dk

og til orientering er det ikke mig der har lavet det gamle ;) hehe.

Baggrunden på siden er: #415863
Avatar billede cult Nybegynder
08. januar 2003 - 23:41 #1
ah ja: logoet skal indeholde samme tekster som på det som er der i forvejen:

"Juvenile" med stort
og "#Juvenile @ QuakeNet" med mindre. Gerne i ca samme størrelse som på det gamle.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2003 - 17:50 #2
En hurdig layout....
http://dec3.subnet.dk/banner.gif
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2003 - 17:54 #3
ups... vi prøver igen..

http://dec3.subnet.dk/banner.htm
Avatar billede palle_anker Nybegynder
10. januar 2003 - 18:46 #4
jeg ved ikke om det her er for simpelt men det er da altid ok at prøve... ik?

anyways her er mit forsøg..
http://home20.inet.tele.dk/skalle/juvenile.gif
Avatar billede palle_anker Nybegynder
10. januar 2003 - 18:46 #5
sorry det der skulle jo have været et svar og ik en kommentar :)
Avatar billede mal_t Nybegynder
11. januar 2003 - 19:33 #6
http://www.friserverplads.dk/mal%20t/juvenilebanner2.jpg

Her kommer der li et bud, rimlig fedt sys jeg da :D Vellykket ihvertfald...
Men det må du jo bedømme. Fed side ellers...

Hvis du vil ha sat loadningsprocessen lidt ned kan vi da finde ud af det, bar fordi jeg synes du/i sku se alle detalgerne! :D

/MaL T
Avatar billede mal_t Nybegynder
13. januar 2003 - 16:45 #7
Har jo så li fået skrevet QuakeNet.com (Det slletter jeg bare hvis mit logo bliver godkendt, okey? :D )
Avatar billede cult Nybegynder
13. januar 2003 - 19:09 #8
Syntes desværre ikke at der er nogle af de overstående jeg rigtig vil bruge.
I får dog lidt for at have forsøgt.
Avatar billede mal_t Nybegynder
13. januar 2003 - 21:05 #9
lol, latterligt :-s SKu lidt for skod det crap, du ku jo godt li ha den stået lidt længere sitedet for bare at acceptere selv !!

/MaL T
Avatar billede cult Nybegynder
14. januar 2003 - 01:30 #10
Den har stået i 5 dage, mere kan jeg ikke vente. Så helt latterligt er det ikke.