Avatar billede fonsie Nybegynder
08. januar 2003 - 22:33 Der er 5 kommentarer

SSH Ftp server

Hvis jeg gerne vil lave en SSH Ftp server, hvad gør jeg så. Jeg vil gerne have det sådan at jeg bruger Bulletproof ftp, men tror ikke at det kan lade sig gøre. Er der nogen som kan modsige mig?

På forhånd tak Jacob Jespersen
Avatar billede fonsie Nybegynder
08. januar 2003 - 22:37 #1
Det skal lige siges at jeg kør XP, just for the sake of it.
Avatar billede dank Nybegynder
08. januar 2003 - 22:43 #2
ok.. så burde det måske have været oprettet under styresystemer/Servere--o.s.v.

Det har intet med webservere/andre at gøre :o)

Så du har nok mere held med at lukke ? og oprette korrekt sted.
Avatar billede fonsie Nybegynder
08. januar 2003 - 22:44 #3
Ok takker. Hvad skal jeg ligge det under?
Avatar billede fonsie Nybegynder
08. januar 2003 - 22:45 #4
Flot nm ;-)
Avatar billede lap Nybegynder
08. januar 2003 - 22:46 #5
Jeg skal ikke kunne sige, om det kan lade sig gøre med bulle.., da jeg ikke kender produktet, men f.eks. ssh secure shell (www.ssh.com) indeholder en sftp klient, og formentlig indeholder ssh secure shell server også en sftp server.

Det er en grafisk klient med træk/slip osv.