Avatar billede admire Nybegynder
08. januar 2003 - 19:45 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

masser af diskplads men langsom com

jeg har en 1600+Mhz, 256mb DDR Ramcomputer med geforce 4....en stor harddisk hvor jeg har 45.4 ledig plads i dette sekund.
jeg har normalt fra start kun Norton antivirus kørende i bagrunden...
Min computer er bare pisse langsomt når den lige har startet og hakker og gør ved bare man prøver at åbne word....den bliver lidt bedre efter en 5 minuters tid..

Hvad er der galt?

mvh.
Casper
Avatar billede ohmish Nybegynder
08. januar 2003 - 20:12 #1
prøv at defragmentere drevet. Start-programmer-tilbehør-systemværktøjer-defragmentering. det samler de spredte dele på harddisken og booster altid performance. Defragmentér mindst 1 gang hver måned.
Avatar billede halifax Nybegynder
09. januar 2003 - 01:33 #2
Rådet om defragmentering er såmænd ganske udmærket.
Men det lyder som om din puter hakker og pruster over et eller andet "lorte-noget" i baggrunden som beslaglægger din cpu kraft.

Prøv med MemoKit - et program som viser alle kørende processer indlæst i RAM, også de skjulte. Download demo'en, den funker udmærket til at prøve det af med og afsløre, hvad der lægger beslag på dine ressourcer.
http://www.memokit4all.com/
Avatar billede admire Nybegynder
09. januar 2003 - 08:38 #3
HVor finder jeg demoen inde på Memokit siden?
Defragmenteringen hjalp ikke synderligt....
Avatar billede halifax Nybegynder
09. januar 2003 - 18:37 #4
Findes næsten i bunden af siden "Try it now!"  -  30 days risk free.
MEN shit, så kommer man til en sucure Order site!

Sådan var det ikke da jeg hentede MemoKit 3.0 den 05.02.02
MemoKit30 setup.zip fylder kun 492.728k

Kan sende den demo pr. e-mail hvis du opgiver din mail adresse her.
Avatar billede greek Nybegynder
09. januar 2003 - 18:40 #5
Jeg vil gerne have den Greek@ofir.dk
Avatar billede admire Nybegynder
09. januar 2003 - 18:50 #6
Admire13@ofir.dk
Avatar billede halifax Nybegynder
09. januar 2003 - 18:59 #7
Er sendt.
Avatar billede greek Nybegynder
09. januar 2003 - 19:02 #8
Avatar billede admire Nybegynder
10. januar 2003 - 08:23 #9
Tusind Tark....Tjekker lige muligheder og ser om det hjælper inden jeg giver points
Avatar billede radiohead Nybegynder
10. januar 2003 - 19:57 #10
lavede du ikke den oprydning, som jeg sagde til dig?

Og hvorfor helvede kom du ikke på arbejde idag? Influenza min bare røv! Dit immunforsvar må satme da være verdens værste!

-Radiohead
Lau
Avatar billede soulmand Nybegynder
24. januar 2003 - 10:50 #11
takker
Avatar billede soulmand Nybegynder
24. januar 2003 - 10:51 #12
my mistake
Avatar billede freefrag Nybegynder
11. maj 2003 - 21:04 #13
hey su skal nok prøv at trykke ctrl+alt+delete og så processer så skal "Aktiv systemproces gerne køre med omkring 99 men hvis den gør det så skal du lukke de andre ned som køre med ca 20 til 100 hele tiden