Avatar billede nex Nybegynder
08. januar 2003 - 18:05 Der er 3 kommentarer

Links til artikler på andre sider - lovligt? (Dybelinks)

Hejsa allesammen...

Jeg kan egentligt ikk huske det, men mener at der er kommet en afgørelse på problemet om dybelinks...

Er det lovligt at linke ligeosm f.eks. www.newz.dk gør det? også skrive lidt om nyheden med eget sprog også linke direkte til nyheden???
Avatar billede 12tri Nybegynder
08. januar 2003 - 18:20 #1
Lytter lige med her...
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. januar 2003 - 20:24 #2
Du bør altid spørge. Nogle tillader det ikke andre vil være glade for linket
Avatar billede nex Nybegynder
08. januar 2003 - 21:37 #3
Hmm er der ikk kommet nogle rets kendelser??

Der må sq da være lovgivning på dette område.. Ka det passe der ikk er det??

Lader lige dit svar stå lidt Bufferzone.. der må være lovgivning på dette område..