Avatar billede maloue Nybegynder
08. januar 2003 - 15:38 Der er 3 kommentarer

baggrundsdesign!

Hi,

Hvem kan forklare mig hvordan jeg bedst laver et baggrundsbillede på min mail? Jeg har prøvet at lave et mindre millede med det bliver gentaget hvis jeg gør mit vindue større - hvordan undgår jeg gentagelse?!
Kan jeg styre placering - fx at billedet altid skal ligge sig i bunden af mailen? Eller hvis i toppen, kan jeg da angive at tekst skal starte længere neden default?

Venter spændt:-)
Avatar billede tille Nybegynder
29. januar 2003 - 00:30 #1
har du løst dit problem?

jeg har en løsning hvis det er som en signaturfil og med brug af html?

er det en mulighed?
Avatar billede maloue Nybegynder
29. januar 2003 - 12:47 #2
Hi,

Nej signaturfil/html dur ikke rigtig, for dem der har en anden opsætning på deres mail får så billedet som en vedhæftet fil og det går ikke!
Avatar billede tille Nybegynder
29. januar 2003 - 13:39 #3
ok