Avatar billede tyler Nybegynder
08. januar 2003 - 14:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lille filmvisning i mediaplayer

Når jeg afspiller en film i Windows Media Player, og optimerer vinduet, vises filmen stadig kun i et lille vindue midt i skærmen. Fra filmens kanter til vinduets er der bare sort. Hvordan kan jeg få filmen til at fylde hele billedet? n.b. Det er ikke når jeg vælger Fuld Skærm - der vises filmen i hele skærmen som den skal.
Avatar billede marsk Nybegynder
08. januar 2003 - 14:32 #1
klick på filmen i Windows Media Player vælg zoom og så "fit to window"
mener det er der!

- Marsk
Avatar billede tyler Nybegynder
08. januar 2003 - 14:41 #2
Mange TAk. Så sidder man jo unægteligt of føler sig en smule dum :-)
Avatar billede marsk Nybegynder
08. januar 2003 - 15:29 #3
np! ja nogen gange ser man ik det logiske!

- MarsK