Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
08. januar 2003 - 14:15 Der er 8 kommentarer

Slet besøgt URL

Der er sådan så selvom jeg under Internetindstillinger vælger Ryd oversigten osv., så bliver én URL ved med at blive.
Det er en der relaterer til min Apache server da den hedder localhost... og så en masse andet som hører til phpMyAdmin.
Hvordan kan det være den ikke fjernes som alle de andre URL's, og hvordan fjerner jeg den?
Avatar billede krukken Juniormester
08. januar 2003 - 14:17 #1
Jeg har faktisk haft samme problem!! Jeg tror ikke det er muligt at slette den. Det jeg gjorde var at hente en program på www.download.com som heddder histroykill, eller noget i den stil!
Avatar billede fromsej Praktikant
08. januar 2003 - 14:18 #2
Søg Oversigt , marker alt , slet.
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. januar 2003 - 14:18 #3
Det kunne skylles en cookie, prøv at slette dem også
Avatar billede krukken Juniormester
08. januar 2003 - 14:21 #4
Jeg går ud fra at du har gjort de overstående ting, og at der stadigvæk er en tilbage?!
Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
08. januar 2003 - 14:22 #5
Ja, jeg har prøvet fromsej's og bufferzone's forsøg, uden held.
Det der historykill har jeg ikke prøvet, virker det for dig krukken?
Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
08. januar 2003 - 14:24 #6
Det er er problemet med at slette ALLE cookies er at jeg har en cookie til min Netbank som gemmer alle login-informationer osv. Så jeg plejer bare at vælge marker alt og så fravælger den ene cookie!
Avatar billede krukken Juniormester
08. januar 2003 - 15:32 #7
Ja, det virkede! Den overskriver de data som ligger i en eller anden skjult database et antal gange! Og dermed er det ikke til at finde igen!
Avatar billede hejmedmigselv Nybegynder
08. januar 2003 - 16:25 #8
Jeg kan ikke finde programmet, hvad hedder det præcist?