Avatar billede angelone Nybegynder
08. januar 2003 - 13:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Import af To-Do liste fra Outlook 2000

Hejsa,

Der der nogle der har en opskrift på hvordan man får importeret en Outlook 2000 To-Do liste over i Lotus Notes R5.

Jeg kan sagtens eksportere selve To-Do listen fra Outlook men kan ikke rigtigt finde et format der passe Lotus Notes. Det ender altid op med at jeg har omkring 1600 "tomme" To-Do objekter.

Er der nogle af Jer der kan give en enkel, men sikker, opskrift på hvordan man får migeret den To-Do liste over?

På forhånd tak

-> Angel <-
Avatar billede noteshotline Nybegynder
15. januar 2003 - 16:27 #1
Hvad med at snyde lidt!

Synchroniser din Palm med Outlook og derefter med Notes - Så er der andre der har sørget for datakonverteringerne.

/Hans Holt
Avatar billede angelone Nybegynder
16. januar 2003 - 13:28 #2
Problemet er at vi har problemer med at synkroniserer med Notes. Vi har investeret i et program der synkroniserer Outlook med Lotus Notes, men det kan af en eller anden grund ikke synkronisere To-Do listen.

Problemet er hvilken "formular" man skal benytte i Notes for at importere en Outlook eksport.

-> AngelOne <-
Avatar billede angelone Nybegynder
23. februar 2003 - 23:23 #3
Hejsa,

Problemet er nu blevet løst ved at købe en nyere udgave af Lotus EasySync.

-> AngelOne <-