Avatar billede yvonne Nybegynder
08. januar 2003 - 13:35 Der er 1 løsning

HASTER C5 3.0 rapporttilleretning ( lille)

Hmm er der mon nogen der ude som har tid til at hjælpe en influezaramt kontormus med en rapporttilretning:
Hmm:L Umiddelbart er den ik stor men jeg har 40 i feber og har lovet den færdig i morgen ... men tænke nope kan man ik:

Nærmere om rapport kan komme senere hvis det er, men der skal faktisk kun være 6 linier i faktura udkrift / konotudtog meeen mit "hoved" *LOL
mvh
Yvonne ( prosit) og ha da en fortsat god dag.
Avatar billede yvonne Nybegynder
08. januar 2003 - 15:07 #1
lukke spørgswmål og opretter det rette sted

sorry