Avatar billede mr.cg Nybegynder
08. januar 2003 - 13:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Printer Tildeling på en Wyse 3125SE!

Hey
Jeg har et windows 2K domæne og en Terminal server som mine Wyse 3125SE tynde klienter kobler op til.

Mit problem ligger i at jeg skal have tildelt en printer til de enkelte Tyndeklienter på Maskin Nivo. da mine brugere skal have mulighed for at kunne sætte sig ved en hvilken som helst computer/tyndklient og så printe på den nærmeste netværks printer.
Derfor kan jeg ikke tildele printerene på bruger nivo i Windows Domænet men hva gør jeg så?

Kan jeg oprette Den tyndeklient i windows 2K domænet på en eller anden måde?
eller skal jeg bruge et script til at forbinde den printer som terminalen skal udskrive på?
Avatar billede trs Nybegynder
08. januar 2003 - 13:48 #1
er der ikke noget med at man kan sætte en printer op i terminal proberties?
Avatar billede trs Nybegynder
08. januar 2003 - 13:50 #2
altså på wyse terminalen!
Avatar billede mr.cg Nybegynder
08. januar 2003 - 14:09 #3
jo men den trækker af en eller anden grund ikke printeren med igennem til Windows sessionen!!

fandt det lige efter at have stillet spørgsmålet!
Avatar billede mr.cg Nybegynder
13. januar 2003 - 11:39 #4
Lukket