Avatar billede sb Nybegynder
25. oktober 2000 - 11:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gratis webhotel med cgi, telnet og MySQL

Findes der noget sted hvor jeg kan få gratis web-plads med fuld cgi og telnet adgang, og støtte for MySQL.

Bannerkrav og andet er ikke vigtigt, da jeg bare skal bruge det til at teste et script, før jeg køber \"ordentlig\" serverplads.
Avatar billede doeleman Nybegynder
25. oktober 2000 - 13:34 #1
Prøv at kigge på Freedom2Surf på http://www.f2s.com
(Klik på Products & service og vælg Global website).
<citat>
Free High Performance Web Space
Host your very own website on the Freedom To Surf backbone web servers featuring:

20 Mbytes of web space
Frontpage 2000 support
Advanced PHP4 scripting
Perl cgi scripting
Webalizer website statistics
website Search Engine
Database Servers
www.YOURNAME.f2s.com

The Freedom To Surf website service offers the technology to create the best looking and feature rich websites possible.

Whether you\'re an individual or a company the service is FREE and does not require adverts or other sponsorship information to be displayed on your site.
</citat>

Jeg tror ikke, du finder telnet adgang nogle steder, men hvad skal du da også bruge det til?
Avatar billede blood Nybegynder
25. oktober 2000 - 15:02 #2
Jeg tror heller ikke at du finder telnet adgang nogle steder gratis

men www.whitehat.dk
understøtter
cgi
php
MySQL
og lidt mer!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
25. oktober 2000 - 17:38 #3
Hvad er Telnet
Avatar billede apoc Nybegynder
31. oktober 2000 - 10:23 #4
Prøv www.freepaq.dk  /  www.infopaq.dk

De giver gratis webhosting, med alle de ting
du skal bruge.

Apoc
Avatar billede hagelund Praktikant
16. november 2000 - 08:18 #5
Hod dig fra Freepaq. Det er nemt at tilmelde sig, men jeg har oplevet at deres server er nede 30-40% af tiden. Enten kan man ikke se siderne i en browser, eller også kan man ikke opdatere dem via FTP.