Avatar billede digital Nybegynder
25. oktober 2000 - 11:02 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

KAN MAN KØBE \"CD-SINGLER\" TIL AT BRÆNDE PÅ ????

kan man få de helt små \"mini-cd\'er\" til at brænde på. Altså dem der ligger i den inderste rille i cdskuffen????
EVT. HVOR ?
Avatar billede mandrake666 Nybegynder
25. oktober 2000 - 11:05 #1
Er med på en lytter
Avatar billede bacardil Nybegynder
25. oktober 2000 - 11:06 #2
nope
Avatar billede hyperactive Nybegynder
25. oktober 2000 - 11:08 #3
Jeg har lige forhørt et par af vore leverandører. De siger, at det ikke findes!
Avatar billede hobbez Nybegynder
25. oktober 2000 - 11:50 #4
Jeg fik en mail for et par dage siden, hvor der (så vidt jeg husker) var mulighed for at købe CD-R medier i visitkort-størrelse - altså med form som visitkort (firkantet).

Jeg mener jeg har mail\'en derhjemme - interesseret, eller skal det være traditionelle runde medier??

/Rob
Avatar billede k_k_p Nybegynder
25. oktober 2000 - 12:26 #5
Lad endelig høre - Lyder meget interessant..

KKP
Avatar billede hobbez Nybegynder
25. oktober 2000 - 13:02 #6
CDR-DELPHI-CARD Delphi CD-R Business Card i plast lomme 5.42min/50MB (80x63mm)incl labels

12,00 stk  v.9stk

v/99 stk 990,-

http://www.mmdata.dk/

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
25. oktober 2000 - 13:04 #7
Hov, nu fik jeg svaret fordi KKP var interesseret, og det var slet ikke ham der stillede det oprindelige spørgsmål ser jeg nu. Hmmmm.

/Rob
Avatar billede parazite Nybegynder
25. oktober 2000 - 14:08 #8
hobbez : 20 point hvis du sender mailen videre, samt kommer med et link, hvor de kan bestilles. Kan ikke finde mmdata.dk.

- Parazite - shaz@anarki.dk
Avatar billede hobbez Nybegynder
25. oktober 2000 - 14:52 #9
Parazite;

Sorry, fejl i link ->> http://www.mm-data.dk og derfra ryger du videre til http://www.mmdata.ios.dk/

Se under PC Hardware - CD-Medier

Allerførste linie: CDR-DELPHI-CARD

/Rob
Avatar billede digital Nybegynder
25. oktober 2000 - 15:27 #10
HEY ! DET SKAL IKKE VÆRE I BUSINESS-CARD FORMAT !
DET SKAL VÆRE EN HELT RUND CD !!
Avatar billede hobbez Nybegynder
25. oktober 2000 - 17:21 #11
Digital:

Ja, men der var andre der ville vide det med business-card formatet, og jeg opdagede først at det var andre da jeg havde valgt SVAR.

Sorry.

/Rob
Avatar billede parazite Nybegynder
26. oktober 2000 - 01:47 #12
hobbez : Take a look here: http://www.eksperten.dk/spm/30365

- Parazite
Avatar billede pomfrit Nybegynder
26. oktober 2000 - 09:58 #13
Er det no\'en der ved hvor meget data der kan være på de små cd\'er?

Altså ikke dem i business-card format.
Avatar billede parazite Nybegynder
26. oktober 2000 - 11:03 #14
hobbez : I den mail du forwardede til mig står der faktisk noget om nogle 21 mins/180 megs CD\'er. Kunne det ikke være sådanne single CD\'r? I så fald har du dit svar der pomfrit! :o)

- Parazite
Avatar billede hobbez Nybegynder
26. oktober 2000 - 11:54 #15
Parazite:

Det kan sgu godt være :o) Jeg kunne bare huske det med visitkortene i hovedet, og fandt derefter hjemmesiden (hvor jeg IKKE kan se noget om det med 180 meg\'erne). Mail\'en fwd\'ede jeg så til dig da jeg kom hjem, uden at kigge så meget på den......

Jeg kan kigge igen, med mindre du vil copy\'n\'paste det relevante afsnit?

/Rob
Avatar billede parazite Nybegynder
26. oktober 2000 - 12:16 #16
hobbez : Wolla min fætter! Kommer her. :o)
<snip>
NoName 21min 180MB plastik inlay : 10,-
(på lager 25/10)
v/100 stk : 9,-
  - Denne CD virker ikke med alle CD-Brænder/Software.
</snip>

Dette KUNNE altså være single CD\'r! :o)

- Parazite
Avatar billede hobbez Nybegynder
26. oktober 2000 - 13:41 #17
parazite:

Velkommen i familien.

Det ikke bare KAN være single CD-R - det MÅ sgu da være det :o)

Underligt at det ikke fremgår af deres hjemmeside - de er sikkert ikke kommet hjem endnu.

/Rob
Avatar billede hermandsen Juniormester
26. oktober 2000 - 16:56 #18
Her er hvad du kan gøre. Du brænder det du skal have på en normal CD-R og der efter klipper du den mindre med en saks. En af mine venner har gjort det og den virker stadig fint når den er klippet til. Husk ikke at klippe i det brændre område! ;)
Avatar billede hobbez Nybegynder
26. oktober 2000 - 17:33 #19
hermandsen:

Og hvad sker der så når man smækker en ikke 100% rund cd-rom ind i et drev der kører 40 speed eller noget i den retning?

Den kommer ikke i MIT drev!

/Rob
Avatar billede parazite Nybegynder
26. oktober 2000 - 22:32 #20
hobbez : På den anden side, så er forskellen på en tilklippet og et visitkort ikke så stor, eller? Men vil nu give dig ret - Green Day udgav engang 100 \'Brain\'-CD\'er, med form som outline\'n på en hjerne. Den ødelagde en DEL anlæg! :o/
På den anden side kunne det være LIDT sejt at give et visitkort, der også er en CD, så man kan præsentere sig selv OG sit firma på en gang! *Har STORE planer*

- Parazite
Avatar billede lassegj Nybegynder
26. oktober 2000 - 22:44 #21
Jeg har netop fået en af de mini-cd\'er fra Sony. Den fulgte med når man købte en stor kasse disketter!  Der kan være 120mb på den. De bruger den til at vise lidt om verden!
Avatar billede parazite Nybegynder
26. oktober 2000 - 22:47 #22
*Gad egentlig godt se hvordan mit slot-in DVD ville reagere på en firkantet CD... eller gad jeg!?* :o)
Avatar billede hobbez Nybegynder
27. oktober 2000 - 10:08 #23
parazite >>

Jeg skrev forkert - der må gerne komme ikke-runde cd-rom i mit drev, men de skal være helt SYMMETRISKE - og det tror jeg ikke man kan klare med en saks.

Og nej, det bliver heller ikke i mit slot-in drev jeg propper andet en normale cd-rom :o)

/Rob
Avatar billede parazite Nybegynder
27. oktober 2000 - 14:11 #24
hobbez : He, skal altså have købt et par eksemplarer af de forskellige CD\'er. VIL se om de virker efter hensigten!

- Parazite
Avatar billede hermandsen Juniormester
23. november 2000 - 12:36 #25
Du kan ikke komme de små cd\'er ind i et slot-in drev! De kommer simpelthen ikke langt nok ind i drevet. Tro mig. Jeg har prøvet, og jeg var lige ved at smadre mit slot-in drev. Så LAD VÆR at bruge dem til det!
Avatar billede parazite Nybegynder
23. november 2000 - 22:32 #26
hermandsen : OK, tak for advarslen! :o) Men faktisk står der i instruksionen til mit Pioneer Slot-In anlæg, at det godt kan tage single-CD\'r, så hvis det ikke kan sagsøger jeg dem i hoved og røv! *LoL*